Veelgestelde vragen
Hoe vaak wordt er een backup van mijn gegevens gemaakt in de cloud? Op hoeveel apparaten kan ik de Club Planner desktop-applicatie installeren? Hoe kan ik Club Planner installeren op mijn computer?
Een van mijn leden is zijn wachtwoord vergeten. Wat nu? Hoe kunnen mijn leden zich registreren? Hoe bevries ik een abonnement? Hoe link ik klanten aan elkaar? (bv. ouder en kind) Hoe laat ik klanten een contract online tekenen? Hoe maak ik domiciliƫringen op? Wat betekenen de verschillende retentiestatussen? Hoe indexeer ik de abonnementsprijzen?
Hoe stel ik mijn eigen mailserver in? Hoe verstuur ik mails naar klanten? Hoe pas ik mails aan? Hoe verstuur ik nieuwsbrieven rekening houdend met GDPR? Welke superlinks bestaan er? Hoe verstuur ik een pushmelding?
Wat is het verschil tussen een omzetrapport en een dagstaat? Waarom komen verkochte cadeaubonnen niet in de POS? Hoe maak ik een omzetrapport op? Hoe pas ik de opmaak van facturen aan?
Hoe stel ik kortingen in? Hoe zet ik mijn webshop op? Hoe zet ik mijn Mollie account op?
Waarom worden leden niet automatisch van de reservelijst naar de reservatielijst verschoven? Waarom kan een lid geen reservatie maken? Wat is een BookingWizard? Wat is een SlotWizard? Hoe verwijder en annuleer ik activiteiten? Hoe herhaal ik mijn planning? Hoe pas ik activiteiten in bulk aan? Hoe stel ik een automatische annulatie in? Wat betekenen de gekleurde bollen in de activiteiten?
Hoe stel ik de Bartender in?
Hoe beperk ik de rechten van personeel?
Hoe pas ik openingsuren aan?
Raadpleeg de handleidingen of neem contact op met onze support dienst via mail of telefoon (050 70 55 56).