Wachtwoord vergeten
Wanneer een lid hun wachtwoord vergeten is kan deze op verschillende manieren terug ingesteld worden.
Hieronder een overzicht van alle manieren om een wachtwoord opnieuw in te stellen.
Via MyClubplanner
Via je MyClubplanner site kunnen leden op “Geen wachtwoord of wachtwoord vergeten?” klikken waarna ze hun mailadres ingeven en een mail ontvangen.
In deze mail staat een link die naar een webpagina leidt waar het lid hun wachtwoord opnieuw kan instellen.
Via MyClubPlanner app
Via je MyClubPlanner app kunnen leden op “Geen wachtwoord of wachtwoord vergeten?” klikken waarna ze hun mailadres ingeven en een mail ontvangen.
In deze mail staat een link die naar een webpagina leidt waar het lid hun wachtwoord opnieuw kan instellen.
Via Club Planner Desktopapplicatie
Via de Club Planner desktop versie kan je via de ledenfiche een mail doorsturen waarin een link staat die naar de webpagina leidt waar het lid hun wachtwoord opnieuw kan instellen.
Je kan ook manueel het wachtwoord wijzigen via de ledenfiche.
Zelf wachtwoord wijzigen via MyClubplanner
Leden kunnen in de instellingen van hun account zelf hun wachtwoord aanpassen.
Hiervoor melden ze zich aan op het online platform (NaamClub.clubplanner.be) gaan ze naar de instellingen van hun account en klikken ze op “Verander Wachtwoord”.
Zelf wachtwoord wijzigen via de MyClubPlanner app
Leden kunnen in de instellingen van hun account zelf hun wachtwoord aanpassen.
Hiervoor melden ze zich aan in de app, gaan ze naar de instellingen van hun account en klikken ze op “Verander Wachtwoord”.